Schilderwerk

ONZE WEBSITE VOOR MOBILE TELEFOONS: http://www.jachtbouwfligtvoet.nl



Omschrijving schilderwerkzaamheden

 

Enkele prijsvoorbeelden 2018 :

Doerak 7.80 open kuip
Curtevenne 8.30 met achterhut
Doerak 8.50 AK met achterhut
Doerak 850 AK met dak over de kuip
Curtevenne 9.60 met achterhut
Pedro 30
Storebro 31 Adriatico
Rijo 10 meter met achterhut
Proficiat 1010 GL
Crown buster 10.30
Langenbergvlet 10.45
Pikmeer 10.50 open kuip
Valkkruiser 11.00 met achterhut
Barkas 11.00 open kuip
Molenkruiser 11.25

€ 6.530,-
€ 7.400,-
€ 6.800,-
€ 7.200,-
€ 9.220,-
€ 9.630,-
€ 9.220,-
€ 9.410,-
€ 9.770,-
€ 9.200,-
€ 9.620,-
€ 9.490,-
€10.220,-
€10.450,-
€10.270,-



Boegschroeven.

Boegschroeven vanaf 25 kgf tot 80 kgf.
De Vetus 25 kgf (2 pk) is de kleinste boegschroef die met een tunnel diameter van 11 cm ook in een sloep past.
Makkelijk manoeuvreren in de haven of sluis, ook als er een harde zijwind staat.

Vermelde prijzen zijn geldig tot 30 december 2018 en zijn inclusief 21 % btw






_____________________________________________________________________________________________


info pagina's klik op het type schip voor info.



_____________________________________________________________________________________________


Enkele schepen die wij hebben geschilderd.

klik hier voor meer foto's Schilderen Langenberg vlet 10.45
klik hier voor meer foto's Schilderen storebro 31
klik hier voor meer foto's Schilderen Crown Buster 10.30
Molen kruiser 11.25
Pedro 30
Doerak 850 met achterhut
Curtevenne 9.60
Pikmeer 10.50 open kuip
Valkkruiser 11.00 met achterhut
Langenbergvlet 10.30
Lakwerk Kaagsloep
Super Elegant 620 Vlet
Super Elegant 850
Lakwerk Rapsody
Rijo 10 meter met achterhut






TWEECOMPONENTEN SYSTEEM VAN DE IJSSEL

SCHILDERWERK AAN EEN MARHEN 39 OK

Het begin van het twee componenten verfsysteem van DE IJSSEL is het ontroesten en ontvetten van het casco.
Daarna wordt het casco met epoxy plamuur strak geplamuurd,
om vervolgens met HB coating een beschermende laag aan te brengen
voor de onderliggende lagen epoxy plamuur.
Het aflakken gebeurt met double coat als afwerklaag.
Het onderwaterschip krijgt als laatste laag een zelfpolijstende antifouling






KLIK OP EEN FOTO VOOR VERGROTING










Schilderen van een XP cruiser 340.

Het casco is gestraald en in een epoxyprimer gespoten.
Daarna wordt het casco met epoxy plamuur strak geplamuurd,
om vervolgens met HB coating een beschermende laag aan te brengen
voor de onderliggende lagen epoxy plamuur.
Het aflakken gebeurt met double coat als afwerklaag.
Het onderwaterschip krijgt als laatste laag een zelfpolijstende antifouling






KLIK OP EEN FOTO VOOR VERGROTING